Tα γεγονότα είναι τα εξής: Οι αλυσίδες καταστημάτων κυριαρχούν στις κεντρικές λεωφόρους μας. Οι διαφημίσεις κυριαρχούν στα μίντια. Οι φίρμες κυριαρχούν στην κουλτούρα μας - σε τέτοιο βαθμό που η κατοχή των «σωστών» προϊόντων καθορίζει τι θεωρείται «νορμάλ». Για κάποιους ανθρώπους δεν είναι ζήτημα - ψωνίζουν για ευχαρίστηση, αγαπούν τις μεγάλες φίρμες και νοιώθουν άνετα με το να γίνονται και οι ίδιοι αντικείμενα πώλησης καθημερινά. Όχι πια. Θα σας δώσω τρεις λόγους:Ο υποτιτλισμός στα ελληνικά έγινε από το χρήστη του youtube falakrosepanastaths.
1. Η μη-αναγκαία κατανάλωση είναι η ριζική αιτία για την κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε σήμερα - το περιβάλλον, η οικονομία και η κουλτούρα της καθημερινότητας επηρρεάζονται από την κατευθυνόμενη παρόρμηση για καταναλωτική ανάπτυξη.
2. Ο καταναλωτισμός δε δουλεύει - στο ότι υποτίθεται θα μας κάνει ευτυχισμένους. Δεν λειτουργεί με προοπτική διάρκειας. Το να αγοράζεις είναι σαν ναρκωτικό - η στιγμιαία έξαψη είναι φανταστική, αλλά δεν είναι ποτέ αρκετή.
3. Αρχίζουμε να χάνουμε την επιλογή. Υπάρχουν εκατομμύρια από εναλλακτικές δυνατότητες κατανάλωσης στα ράφια. Αλλά η εναλλακτική στον καταναλωτισμό δεν είναι μια από αυτές. Στην πραγματικότητα είναι αδύνατον να ζεις δίχως τυποποιημένες φίρμες και να παραμένεις φυσιολογικός.
The Electric Explorer’s Nightmare Launch Shows Everything Ford Gets Right
and Wrong About EVs
-
Plagued by delays, tied to a rival’s electric platform, yet somehow still
being clever and innovative, Ford’s European EV experiment embodies the
automaker...
2 σχόλια:
Πολυ καλο το videakι!!
Απλο, ουσιωδες και κατανοητο για ολους.
Θα το αναδημοσιευσω κι εγω στην ιστοσελιδα μου, σ ευχαριστω.
Η πλήρης έλλειψη πνευματικής ζωής και πνευματικής καλλιέργειας
βοήθησε κατά πολύ στην ανάπτυξη του άκρατου καταναλωτισμού.
Το άγχος,της επιβίωσης η αν θέλεις της ασφαλούς διαβίωσης μας κάνει
να αγοράζουμε αγαθά για να υπάρχουν για ώρα ανάγκης.
Οταν έγιναν συνήθεια οι περίσσιες αγορές και ήταν για όλους κάτι δεδομένο,άρχισαν οι μαζικές αγορές άχρηστων αγαθών,οι οποίες πείθουν υποσυνείδητα τους αγοραστές(συχαίνομαι τον όρο καταναλωτής) για την οικονομική τους άνεση.
Ολα αυτά με τον επιμελή και διαρκεί βομβαρδισμό με τις διαφημίσεις σε όλα τα Μ.Μ.Ε.Η κάθε διαφήμιση προωθεί και κάποιο προϊόν.το σύνολο των διαφημίσεων περνά στο υποσυνείδητο μήνυμα:"αγόρασε-κατανάλωσε- τώρα που μπορείς -όποτε μπορείς.
Απο σπόντα...
Μετά τιμής
Δημοσίευση σχολίου